Altijd zin in een verhaal!

Corporate storytelling

Jij bent meer dan wat de wereld van jou ziet. Dat geldt ook voor je bedrijf. Hoe maak je drijfveren, visie en dat waar jouw bedrijf voor staat zichtbaar? En waarom zou je dat willen? Corporate storytelling gaat over meer dan het zakelijke, het gaat over de mens(en) achter het product of de dienst.

Besluitvorming, onder andere om met een bedrijf in zee te gaan, wordt vaak op gevoel genomen. Een product of dienst kan nog zo goed zijn, als je gevoel over een bedrijf slecht is, doe je geen zaken. Om een goed gevoel te krijgen over een bedrijf moet je het wel kennen.

Ik help je bij het vertellen van jouw verhaal. Dat wat voor jou van belang is voor een goede bedrijfsvoering. Dat kan intern van belang zijn, hoe krijg je medewerkers gemotiveerd, en extern, hoe sluit jij aan bij jouw doelgroep. Uiteraard met dat wat je levert, maar belangrijker nog, met het hart van je bedrijf.

Als jouw bedrijfsverhaal duidelijk is, intern en extern, wordt je communicatie ook een stuk duidelijker. Een goed verhaal is daarbij het halve werk.